נגישות לאנשים עם מוגבלות
+ -

הסדרי נגישות – בנק יהב לעובדי המדינה בע"מ

בבנק יהב לעובדי המדינה בע"מ רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני ונגיש לכלל לקוחותינו .

 

לשם כך פועל הבנק בשנים האחרונות על מנת להבטיח ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה, הן למבני ונכסי הבנק בהם מסופקים שירותים פרונטאליים והן לכלל שירותי הבנק בערוצים הטכנולוגיים השונים (אתר האינטרנט, מוקדים טלפוניים ועוד).

 

הבנק פועל בהתאם להוראות החוק והתקנות השונות בתחום הנגישות, תוך קבלת ייעוץ מגורמים מקצועיים בתחום. 

נגישות בסניפי הבנק

הבנק ישלים את הנגשת כל סניפי הבנק עד למועד הקבוע בחוק, וזאת על מנת לאפשר לקהל לקוחותינו, לרבות ציבור הלקוחות עם מוגבלויות לקבל שירות מלא ושוויוני .

מהו סניף נגיש?

סניף נגיש הינו סניף אשר עבר התאמות נגישות בהתאם לדרישות החוק והתקנות, בליווי  מורשה נגישות ואשר קיימים בו הסדרי נגישות ועזרי נגישות שונים כגון: כניסה נגישה (כולל, לפי העניין, רמפה, מאחזי יד, מדבקות אזהרה), מעברים רחבים וללא מכשולים, מעלונים להתגברות על הפרשי גובה בתוך הסניף, שירותים  נגישים, עמדות שירות נגישות, לולאת השראה, פינות המתנה נגישות, שילוט נגיש, ועוד.

 נגישות אתר האינטרנט ואפליקציית המובייל של הבנק

שירותי בנקאות רבים ומגוונים מסופקים היום באמצעות האינטרנט, ואנו מודעים ופועלים על מנת להבטיח שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות משירותים אלה בצורה שוויונית.

בהתאם, אתר האינטרנט השיווקי של הבנק נגיש ברמת AA. פרטים נוספים אודות נגישות אתר האינטרנט של הבנק, מדריך למשתמש ויצירת קשר לתמיכה טכנית  ניתן למצוא בהצהרת הנגישות של אתר האינטרנט 

 אפליקציית בנק יהב לניהול חשבון נגישה בהתאם להוראות החוק והתקנות ברמה AA לפי תקן WCAG2.0 הבינלאומי וכן על פי ת"י 5568.

נגישות מכשירים אוטומטיים

הבנק פועל להבטחת נגישות המכשירים האוטומטיים המשרתים את לקוחות הבנק (לרבות עדכנים, בנקטים, תורמטים, מענה קולי ממוחשב), והכל בהתאם להוראות החוק והתקנות.

המכשירים הותאמו לגישה ותפעול על ידי לקוחות המתניידים בכסאות גלגלים, וללקוחות עם מוגבלות בראייה באופן המאפשר תפעול המכשיר באמצעות הוראות קוליות, תוך שימוש באוזניות.

 

נהלי שירות  נגיש בסניפים

עמדה נגישה: בכל סניפי הבנק  עומדת לרשות לקוחות עם מוגבלות עמדת שירות נגישה בכל אחד מסוגי השירות המסופקים בסניף.  העמדה נגישה לשימוש לקוחות המתניידים בכיסאות גלגלים ומוצבים בה  כסאות מותאמים. העמדה הנגישה מאוישת בכל שעות פעילות הסניף

לולאת השראה: לקוח המעוניין בכך יכול לעשות שימוש בלולאת השראה

 ( ( Loop Hear המוצבת בכל עמדת שירות נגישה וכן בעמדת הבנכל.

מתן שירות בלא המתנה בתור:  לקוחות עם מוגבלות המחזיקים בתעודה המזכה אותם בפטור מתור, יוכלו לבקש קבלת שירות בסניף ללא המתנה בתור. לקבלת ההתאמה יש לפנות אל הפקיד בעמדה הרלבנטית.  התאמה זו אינה חלה בשירותי הבנק בהם נדרש לתאם פגישה מראש כגון פגישה עם יועץ השקעות בבנק כפי שכלל הלקוחות פועלים.

הכניסה לכלבי נחייה וחיות שירות מותרת בכל סניפי הבנק.

 

הנגשת מידע וטפסים

לבקשת לקוח עם מוגבלות ניתן להמיר מידע המסופק על ידי הבנק לפורמט, בהתאם לצורכי הלקוח.

במידה והנך מעוניין לקבל מידע בפורמט נגיש אחר לרבות הקראה (עד 3 עמודים במקום) , אנא פנה אל פקיד השירות בסניף ו/או אל מוקד השירות הטלפוני בטלפון 2616*

כמו כן, ניתן בתיאום מראש לקבל בסניף הבנק שירות של מתורגמן לשפת הסימנים.

אנו שמחים לעדכן, כי כל הטפסים באתר השיווקי של הבנק – הועלו לאתר כקובץ PDF נגיש וחלקם גם כקובץ שמע MP3 .

לקישור לטפסים  בפורמטים השונים -  לחץ כאן

סיוע במילוי  טפסים - מקום בו השירות הניתן בבנק כרוך במילוי טפסים, ניתן לבקש מהבנקאי סיוע בקריאת ומילוי הטופס

 

נגישות במוקד הטלפוני "יהב ישיר"

ניתן לקבל מענה ושירות טלפוני במוקד "יהב ישיר" בימים א' – ה'  בשעות 08:30-18:00 ובימי ו' בשעות 08:30-12:00 בטלפון שמספרו  2616*

במוקד ניתן לבצע פעולות ולברר מידע אודות חשבונך בבנק.

נתב השיחות במוקד הונגש, וההקלטה הנה בשפה פשוטה, בקצב דיבור איטי וללא מוסיקת רקע.

במידה ואינך יוכל לעשות שימוש בטלפון, ניתן לפנות אל המוקד הטלפוני באמצעות טופס יצירת קשר  בפנייתך אנא ציין כיצד תרצה שניצור איתך קשר .

 

יצירת קשר בנושא נגישות

בכל פנייה או שאלה בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות - בבנק יהב ניתן לפנות אל

רכז הנגישות בבנק לפי הפרטים מטה :

מר אבי קראוס :

כתובת דואר אלקטרונית  negishut@yahav.co.il

פקס : 02-5009767

למשלוח מכתבים :

אגף משאבי אנוש ולוגיסטיקה – עבור רכז הנגישות – מר אבי קראוס